Известие

Collapse
No announcement yet.

Странен проблем (не пали и светят лампи)

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Странен проблем (не пали и светят лампи)

    Не бях карал 3-4 дни...Днес се прибрах и запалих от първия път...Карах около 10-на километра и на прибиране около 200-300 метра от вкъщи ми светна лампата на Air Bag-a...Паркирах там където си спирам и угасих колата...Реших да видя ако я запаля пак дали пак ще свети лампата, но не поиска за запали...Не се завъртя дори стартера...Обадих се на колегата Cardinala и той ми каза да зачистя клемите и да ги пристегна...Направих го и взе че запали...Викам си ще я оставя да поработи...Работи около 2 минути и тъкмо да се кача на направя една обиколка на града за да видя как е и като влезнах на таблото освен Air Bag-а светеше и ABS-а...Докато седнах и си слагах колана...Паднаха оборотите и угасна сама...

    Много странно...Сега свалих акумулатора и го сложих да се зарежда....към 5 и 30 - 6 ще го сложа и ще пиша какво е станало...
    И друг път ми е падал акумулатора но до сега не са ми светили лампите...

    Идеи?!?

  • #2
    Първоначално публикувано от ODPleven Покажи съобщение
    Не бях карал 3-4 дни...Днес се прибрах и запалих от първия път...Карах около 10-на километра и на прибиране около 200-300 метра от вкъщи ми светна лампата на Air Bag-a...Паркирах там където си спирам и угасих колата...Реших да видя ако я запаля пак дали пак ще свети лампата, но не поиска за запали...Не се завъртя дори стартера...Обадих се на колегата Cardinala и той ми каза да зачистя клемите и да ги пристегна...Направих го и взе че запали...Викам си ще я оставя да поработи...Работи около 2 минути и тъкмо да се кача на направя една обиколка на града за да видя как е и като влезнах на таблото освен Air Bag-а светеше и ABS-а...Докато седнах и си слагах колана...Паднаха оборотите и угасна сама...

    Много странно...Сега свалих акумулатора и го сложих да се зарежда....към 5 и 30 - 6 ще го сложа и ще пиша какво е станало...
    И друг път ми е падал акумулатора но до сега не са ми светили лампите...

    Идеи?!?
    Като за начало погледни всички бушони и релета в какво състояние са.
    Alfa Romeo 155 8V MY95 SPORT 126HP Running on LPG Injection

    Comment


    • #3
      След около час и 20-30 минути зареждане сложих акумулатора и колата запали....Докато го слагах обаче си счупих плюсовата клема..Сложих я но не беше стегната като хората...Като запалих лампата най-отляво с акумулаторчето остана да свети Угасих я и при следващия опит за палене явно вече беше изконсумирала всичко което бях заредил...

      Сега съм сложил акумулатора да се зарежда цяла нощ...
      И направо ми се плаче като се сетя за генератора...


      Имали вариант да е някакъв компютърен проблем или да ми свети акумулаторчето заради плюсовата клема клема която ще сменя утре?!?

      Comment


      • #4
        по това което описваш алтернатора не ти зарежда. може да минеш с реле-регулатор. ако не е той, става сложно...
        точка

        Comment


        • #5
          Дано да е реле регулатор....
          аааа Как да разбера дали е релето или генератора???

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от ODPleven Покажи съобщение
            Дано да е реле регулатор....
            аааа Как да разбера дали е релето или генератора???
            С мерене.А иначе може да е блокирала някоя от четките,ако са по износени.Ако успееш да запалиш,изфорсирай колата и ако индикатора за зареждане изгасне - четките са си заминали.
            Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

            Comment


            • #7
              Утре ще сменя клемата защото бащата вика че може от нея да не зарежда защото беше само сложена...Като я сменя ако запаля ще я изфорсирам да видя дали са четките..И после ще пада разглобяване...
              След дебиломера си мислех че повече няма да се чупят толкова скъпи неща, но уви...

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от ODPleven Покажи съобщение
                Утре ще сменя клемата защото бащата вика че може от нея да не зарежда защото беше само сложена...Като я сменя ако запаля ще я изфорсирам да видя дали са четките..И после ще пада разглобяване...
                След дебиломера си мислех че повече няма да се чупят толкова скъпи неща, но уви...
                Според мене клемата ти е проблема,смени с нова и пиши.
                155 1.7ts... 146 1.9jtd...155 Q4...156 1.9jtd Q4
                Powered by ...
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от alfatras Покажи съобщение
                  Според мене клемата ти е проблема,смени с нова и пиши.
                  И аз на това се надявам...утре ще пиша...

                  Comment


                  • #10
                    Виж за всеки случай ремъка на алтернатора в какво състояние е. Но едва ли е от него де...
                    Alfa Romeo 155 8V MY95 SPORT 126HP Running on LPG Injection

                    Comment


                    • #11
                      за съжаление няма да е в клемата проблема. от нея може да не ти зарежда акумулатора, но по колата всичко ще е наред, докато лампите на абс и еърбег при теб са светнали точно от ниско бордово напрежение. демек алтернатора не зарежда и не е хубаво така да караш щото после ще си и за нов акумулатор
                      точка

                      Comment


                      • #12
                        Новините от днес:
                        Смених клемата и сложих акумулатора...
                        Не щя да завърти стартера изобщо..След около 5 минути запали...(Не свети нищо) Махнах плюсовата клема и двигателя продължи да работи и между нея и минуса имаше 13.2V...След две три паленета отказа да запали повече...Смених и сложих стари си акумулатор и с него запали след 5 минути побръмча 4-5 минути и на него пак показваше че зарежда...Угасих я и пак не искаше да запали обаче този път си се мъчеше да завърти и просто не и стигаше ток за това...
                        И двата акумулатора за много смотани и под всякаква критика и на над 7-8 години....
                        С баща ми стигнахме до заключение че е акумулатора...

                        Вие какво мислите утре да се бръкна ли за нов ?!?
                        Last edited by ODPleven; d.m.y г., 13:53.

                        Comment


                        • #13
                          Купих нов акумулатор...
                          Отидох в сервиза да го замерят и да ми напишат гаранцията и така остана колата при тях...
                          Оказа се че генератора работи но 14.5-те волта не стигат до акумулатора а се губят някъде по пътя...Заедно с това се прецака и стартера...
                          След два часа ще напиша равносметката и "Хубавата" сума...

                          Ламели и четки на стартера+Кабела от генератора до акумулатора+работа+нов акумулатор=275лв.
                          Last edited by ODPleven; d.m.y г., 16:12.

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от ODPleven Покажи съобщение
                            Купих нов акумулатор...
                            Отидох в сервиза да го замерят и да ми напишат гаранцията и така остана колата при тях...
                            Оказа се че генератора работи но 14.5-те волта не стигат до акумулатора а се губят някъде по пътя...Заедно с това се прецака и стартера...
                            След два часа ще напиша равносметката и "Хубавата" сума...

                            Ламели и четки на стартера+Кабела от генератора до акумулатора+работа+нов акумулатор=275лв.
                            Тъкмо щях да ти пиша,че 14V не са гаранция,че с генератора всичко е О.К.
                            Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от ODPleven Покажи съобщение
                              Купих нов акумулатор...
                              Отидох в сервиза да го замерят и да ми напишат гаранцията и така остана колата при тях...
                              Оказа се че генератора работи но 14.5-те волта не стигат до акумулатора а се губят някъде по пътя...Заедно с това се прецака и стартера...
                              След два часа ще напиша равносметката и "Хубавата" сума...

                              Ламели и четки на стартера+Кабела от генератора до акумулатора+работа+нов акумулатор=275лв.
                              Губят се от масата А стартера го прецака от калпавите акумулатори
                              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                              sigpic
                              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                              Comment

                              Working...
                              X